سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می¬تواند شروع بازاریابی باشد

جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولین دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گردید.

بسمه تعالی

زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد

 جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر  با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولین دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه زینلی مدیر شعب استان خطاب به پرسنل انتظامات گفت:  حضور در این جلسات به خاطر جایگاه ویژه آن در بانک  از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. 

وی ادامه داد: همه ارزش­ها و شاخص­ها در بانک و در ارزیابی عملکرد مهم هستند و همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی در این حوزه تاثیرگذار می­باشند و موفقیت بدست آمده مدیون همفکری تمام پرسنل می­باشد.

زینلی افزود: اولین برخورد با مشتری از سوی کادر انتظامات می­باشد. در این راستا پوشش یکنواخت، ناشی از  نظم سیستم بانکی می­باشد که ضمن رعایت نظم بصری، موجب ایجاد حس مثبت در مشتریان می­شود و آغاز این موضوع از انتظامات است. زینلی ادامه داد: سیستم مالی نیاز به نظم و انضباط دارد که شروع آن از انتظامات میباشد و در حال حاضر تغییرات محسوسی در حوزه انتظامات ایجاد شده و هم اکنون منسجم تر می باشد.

 زینلی یادآور گردید عدم رعایت جدول زمانی شیفت انتظامات بار را  بر دوش همکار دیگری خواهد انداخت  و کار زمانی لذت بخش می­باشد که نظم و همدلی حاکم باشد و در صورت بروز مشکل برای یکی از کادر انتظامات از طرف همکار دیگر این پشتیبانی صورت گرفته و جبران شود. وی ادامه داد: در مقابل تغییرات مقاومت نکنیم و از تجربیات افراد جدیدی که وارد سازمان می­شوند استفاده کنیم.اگر یک فرد منظم باشد در صورت رسیدن به مسؤولیت مورد تصدیق همه همکاران می­باشد که از ابتدا قابل پیش­بینی بوده و توانایی ایجاد نظم را دارد .

وی دادمه داد: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد که مورد تاکید اولیای بانک نیز می­باشد همچنین در این خصوص از تجربیات افراد موفق کادر انتظامات در زمینه بازاریابی نیز باید استفاده شود.

    در بخش دیگر  موسی رحیمی معاون اجرایی گفت : نگهبان باید چشم و گوش حراست و مشاور مدیریت باشد و پرسنل مدیریت با خیالی راحت به کار مشغول هستند زیرا افراد باهوش این اماکن را مورد حفاظت قرار می­دهند.

به تکریم ارباب رجوع و خوش­رویی با مشتری اهمیت دهید چرا که مشتریان با آراستگی و جواب خوب انتظامات با نیت خوب به سایر بخش­های بانک مراجعه می­کند.

وی افزود: براساس نظرسنجی میدانی،  مشتریان از وضعیت حضور و ارایه خدمات کادر انتظامات رضایت دارند. این مورد باید تقویت شود و مستمر باشد. همچنین هوشیاری انتظامات از اصول کاری این نیروها می­باشد که خوشبختانه همکاران انتظامات بوشهر به اندازه کافی هوشیار هستند.

در بخش دیگر  مهدی جمالوندی  معاون فناوری مالی مدیریت گفت: دورنمای شغل انتظامات راحت به نظر میرسد اما این شغل هم سختی ها خود را دارد. باید درون حراست بود تا سختی­های حراست را احساس کرد. اگر کارکنان رفتار سازمانی را رعایت نمایند تغییرات و آمدن مدیران جدید را فرصت می دانند و سعی می­کنند بهترین بهره برداری را از آن داشته باشند.

در بخش پایانی عبدالکریم حسینی مسؤول حراست ضمن تشکر از مدیر و معاونین مدیریت بابت حضور در جلسه و همراهی با حراست، نکاتی را در خصوص کادر انتظامات  و همچنین  رعایت پروتکل­های بهداشتی ارایه نمود. 

آخرین بروزرسانی 1399/6/5

مقاله ها مقاله ها

مقاله ها

اسناد
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
نام اندازه دانلودها اعمال
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.