Asset Publisher Asset Publisher

برگزاری جلسه بازاریابی در مدیریت شعب استان بوشهر به صورت وبینار

زینلی مدیر شعب استان بوشهر ضمن اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت همکاران و نیز ارتقای سطح بهره وری و کاهش هزینه ها، تصمیم گرفتیم این جلسه و سایر جلسات را به صورت غیر حضوری و در بستر وبینار برگزار نماییم.

 

«به نام خدا»

برگزاری جلسه بازاریابی در مدیریت شعب استان بوشهر به صورت وبینار

 

       زینلی مدیر شعب استان بوشهر ضمن اشاره به  اهمیت موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت همکاران و نیز ارتقای سطح بهره وری و کاهش هزینه ها، تصمیم گرفتیم این جلسه و سایر جلسات را به صورت غیر حضوری و در بستر  وبینار  برگزار نماییم.

         وی با هدف رسیدن به موفقیت درامورجاری و تحقق اهداف بانک در بخش تجهیز منابع، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل،  گزارش عملکرد شعب زیر مجموعه  خود استماع نمود و با بیان دیدگاه های خود، راهکارهایی را جهت بهبود عملکرد  ارایه نمودند.

     مدیر شعب استان در این جلسه که بصورت وبینار با دو شعبه امام خمینی بوشهر و شهرعالی شهر بوشهر برگزار می شد گفت: باید به دنبال راهکارهای عملیاتی به منظور تحقق اهداف بخش های مختلف تجهیز منابع باشیم. وی افزود به منظور جذب منابع خرد و پایدار، می بایست  اطلاع رسانی لازم به دارندگان حساب های مزبور از طریق پیامک به منظور تکمیل موجودی حساب ها  طبق برنامه تعیین شده صورت پذیرد.

زینلی افزود: برقراری ارتباط مستمر با فعالین بخش مسکن و ساختمان علی الخصوص انبوه سازان می تواند نقش موثری در جذب منابع به ویژه منابع صفر درصدی و بدون هزینه حساب قرض الحسنه جاری داشته باشد. ایشان ادامه داد: به منظور تقویت سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت نیز می بایست متقاضیان فسخ قراردادهای تسهیلاتی را به افتتاح سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت رها و تودیع مبالغ مربوطه در این حساب ها ترغیب  نماییم . همچنین جهت بهره گیری از ظرفیت انبوه سازان فعال در استان، ایشان سرکشی و بازدید میدانی از پروژه های در دست احداث در شهرهای استان و مذاکره با ساکنان پروژه های مزبور را توصیه نمودند

 وی افزود:  در مجموع دراستان ظرفیت های خوبی موجود است که باید با تغییر و بهبود روش بازاریابی به بهترین نتیجه برسیم.

         زینلی ادامه داد: برای هر کاری راهکاری وجود دارد که باید با بررسی دقیق به آن برسیم و با  تقسیم بندی صحیح کارها بین همکاران، ارتباط بیشتر با آنها، ایجاد هماهنگی لازم با ایشان و فرهنگ سازی بازاریابی درون شعبه ای به این مهم دست یابیم.

 

  

Last Updated 1399/4/28

مقاله ها

Documents
There are no documents or media files in this folder.
Name Size Downloads Action
There are no documents or media files in this folder.
There are no documents or media files in this folder.