Asset Publisher Asset Publisher

زينلي مدير شعب استان بوشهر خطاب به كادر انتظامات: سلام و احترام می¬تواند شروع بازاریابی باشد

جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولين دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گرديد.

بسمه تعالي

زينلي مدير شعب استان بوشهر خطاب به كادر انتظامات: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد

 جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر  با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولين دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گرديد.

در این جلسه زینلی مدیر شعب استان خطاب به پرسنل انتظامات گفت:  حضور در این جلسات به خاطر جايگاه ويژه آن در بانك  از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. 

وي ادامه داد: همه ارزش­ها و شاخص­ها در بانک و در ارزیابی عملکرد مهم هستند و همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی در این حوزه تاثیرگذار می­باشند و موفقیت بدست آمده مدیون همفکری تمام پرسنل می­باشد.

زينلي افزود: اولین برخورد با مشتری از سوی کادر انتظامات می­باشد. در این راستا پوشش یکنواخت، ناشی از  نظم سیستم بانکی می­باشد که ضمن رعایت نظم بصری، موجب ایجاد حس مثبت در مشتریان می­شود و آغاز این موضوع از انتظامات است. زينلي ادامه داد: سیستم مالی نیاز به نظم و انضباط دارد که شروع آن از انتظامات میباشد و در حال حاضر تغییرات محسوسی در حوزه انتظامات ایجاد شده و هم اكنون منسجم تر مي باشد.

 زينلي يادآور گرديد عدم رعایت جدول زمانی شیفت انتظامات بار را  بر دوش همکار دیگری خواهد انداخت  و کار زمانی لذت بخش می­باشد که نظم و همدلی حاکم باشد و در صورت بروز مشکل برای یکی از کادر انتظامات از طرف همکار دیگر این پشتیبانی صورت گرفته و جبران شود. وي ادامه داد: در مقابل تغییرات مقاومت نکنیم و از تجربیات افراد جدیدی که وارد سازمان می­شوند استفاده کنیم.اگر یک فرد منظم باشد در صورت رسیدن به مسؤولیت مورد تصدیق همه همکاران می­باشد که از ابتدا قابل پیش­بینی بوده و توانایی ایجاد نظم را دارد .

وي دادمه داد: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد که مورد تأکید اولیای بانک نیز می­باشد همچنین در این خصوص از تجربیات افراد موفق کادر انتظامات در زمینه بازاریابی نیز باید استفاده شود.

    در بخش دیگر  موسی رحیمی معاون اجرایی گفت : نگهبان باید چشم و گوش حراست و مشاور مدیریت باشد و پرسنل مدیریت با خیالی راحت به کار مشغول هستند زیرا افراد باهوش این اماکن را مورد حفاظت قرار می­دهند.

به تکریم ارباب رجوع و خوش­روئی با مشتری اهمیت دهید چرا که مشتریان با آراستگی و جواب خوب انتظامات با نیت خوب به سایر بخش­های بانک مراجعه می­کند.

وي افزود: براساس نظرسنجی میدانی،  مشتریان از وضعیت حضور و ارائه خدمات کادر انتظامات رضایت دارند. این مورد باید تقویت شود و مستمر باشد. همچنین هوشیاری انتظامات از اصول کاری این نیروها می­باشد که خوشبختانه همکاران انتظامات بوشهر به اندازه کافی هوشیار هستند.

در بخش دیگر  مهدی جمالوندی  معاون فناوری مالی مدیریت گفت: دورنمای شغل انتظامات راحت به نظر میرسد اما این شغل هم سختي ها خود را دارد. باید درون حراست بود تا سختی­های حراست را احساس کرد. اگر کارکنان رفتار سازمانی را رعایت نمایند تغییرات و آمدن مدیران جدید را فرصت مي دانند و سعی می­کنند بهترین بهره برداری را از آن داشته باشند.

در بخش پایانی عبدالكريم حسینی مسؤول حراست ضمن تشکر از مدیر و معاونین مدیریت بابت حضور در جلسه و همراهی با حراست، نكاتي را در خصوص كادر انتظامات  و همچنين  رعایت پروتکل­های بهداشتی ارائه نمود. 

Last Updated 1399/6/5

مقاله ها

Documents
There are no documents or media files in this folder.
Name Size Downloads Action
There are no documents or media files in this folder.
There are no documents or media files in this folder.