زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می¬تواند شروع بازاریابی باشد

زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می¬تواند شروع بازاریابی باشد

جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولین دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گردید.

بسمه تعالی

زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد

 جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر  با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولین دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه زینلی مدیر شعب استان خطاب به پرسنل انتظامات گفت:  حضور در این جلسات به خاطر جایگاه ویژه آن در بانک  از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. 

وی ادامه داد: همه ارزش­ها و شاخص­ها در بانک و در ارزیابی عملکرد مهم هستند و همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی در این حوزه تاثیرگذار می­باشند و موفقیت بدست آمده مدیون همفکری تمام پرسنل می­باشد.

زینلی افزود: اولین برخورد با مشتری از سوی کادر انتظامات می­باشد. در این راستا پوشش یکنواخت، ناشی از  نظم سیستم بانکی می­باشد که ضمن رعایت نظم بصری، موجب ایجاد حس مثبت در مشتریان می­شود و آغاز این موضوع از انتظامات است. زینلی ادامه داد: سیستم مالی نیاز به نظم و انضباط دارد که شروع آن از انتظامات میباشد و در حال حاضر تغییرات محسوسی در حوزه انتظامات ایجاد شده و هم اکنون منسجم تر می باشد.

 زینلی یادآور گردید عدم رعایت جدول زمانی شیفت انتظامات بار را  بر دوش همکار دیگری خواهد انداخت  و کار زمانی لذت بخش می­باشد که نظم و همدلی حاکم باشد و در صورت بروز مشکل برای یکی از کادر انتظامات از طرف همکار دیگر این پشتیبانی صورت گرفته و جبران شود. وی ادامه داد: در مقابل تغییرات مقاومت نکنیم و از تجربیات افراد جدیدی که وارد سازمان می­شوند استفاده کنیم.اگر یک فرد منظم باشد در صورت رسیدن به مسؤولیت مورد تصدیق همه همکاران می­باشد که از ابتدا قابل پیش­بینی بوده و توانایی ایجاد نظم را دارد .

وی دادمه داد: سلام و احترام می­تواند شروع بازاریابی باشد که مورد تاکید اولیای بانک نیز می­باشد همچنین در این خصوص از تجربیات افراد موفق کادر انتظامات در زمینه بازاریابی نیز باید استفاده شود.

    در بخش دیگر  موسی رحیمی معاون اجرایی گفت : نگهبان باید چشم و گوش حراست و مشاور مدیریت باشد و پرسنل مدیریت با خیالی راحت به کار مشغول هستند زیرا افراد باهوش این اماکن را مورد حفاظت قرار می­دهند.

به تکریم ارباب رجوع و خوش­رویی با مشتری اهمیت دهید چرا که مشتریان با آراستگی و جواب خوب انتظامات با نیت خوب به سایر بخش­های بانک مراجعه می­کند.

وی افزود: براساس نظرسنجی میدانی،  مشتریان از وضعیت حضور و ارایه خدمات کادر انتظامات رضایت دارند. این مورد باید تقویت شود و مستمر باشد. همچنین هوشیاری انتظامات از اصول کاری این نیروها می­باشد که خوشبختانه همکاران انتظامات بوشهر به اندازه کافی هوشیار هستند.

در بخش دیگر  مهدی جمالوندی  معاون فناوری مالی مدیریت گفت: دورنمای شغل انتظامات راحت به نظر میرسد اما این شغل هم سختی ها خود را دارد. باید درون حراست بود تا سختی­های حراست را احساس کرد. اگر کارکنان رفتار سازمانی را رعایت نمایند تغییرات و آمدن مدیران جدید را فرصت می دانند و سعی می­کنند بهترین بهره برداری را از آن داشته باشند.

در بخش پایانی عبدالکریم حسینی مسؤول حراست ضمن تشکر از مدیر و معاونین مدیریت بابت حضور در جلسه و همراهی با حراست، نکاتی را در خصوص کادر انتظامات  و همچنین  رعایت پروتکل­های بهداشتی ارایه نمود. 

آخرین بروزرسانی 1399/6/5