تازه های اخبار تازه های اخبار

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: می بایستی رابطین بازاریابی و بانکداری الکترونیک با شرکت ناواکو تعامل اثر بخشی داشته باشند»

جلسه بررسی عملکرد پایانه های فروشگاهی استان بوشهر با حضور زینلی مدیر شعب استان، تاج فر مدیر امور دفاتر و نمایندگی های شرکت ناواکو وتعدادی از کارشناسان مدیریت برگزار گردید

جلسه بررسی عملکرد پایانه های فروشگاهی استان بوشهر با حضور زینلی مدیر شعب استان، تاج فر مدیر امور دفاتر و نمایندگی های شرکت ناواکو وتعدادی از کارشناسان مدیریت برگزار گردید.

      در این جلسه زینلی مدیر شعب استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تشکر از تلاشی که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای جایگاه مدیریت در بخش پایانه های فروشگاهی انجام شده، با تاکید بر اثر بخشی  فعالیت پایانه ها  اظهار داشت: به منظور انجام بازاریابی های  هدفمند در حوزه پایانه های فروشگاهی و ارتقای سطح عملکرد و بهره وری مؤثر پایانه های مزبور می بایست رابطین بازاریابی و رابطین بانکداری الکترونیک  با نمایندگان شرکت ناواکو در استان ساماندهی گردند تا به تعامل اثر بخشی برسند.

     در ادامه تاج فر مدیر امور دفاتر و نمایندگی های شرکت ناواکو  به ارایه آمار عملکرد سه ماهه تابستان
پایانه های فروشگاهی مدیریت شعب استان بوشهر در شاخص های مختلف پرداخت  و افزود: در حال حاضر لزوم جمع آوری پایانه های فروشگاهی  با تراکنش صفر در شهریور ماه با توجه به هزینه تقریبی 000ر500 ریالی جهت نگهداری این دستگاه ها از اولویت های این شرکت می باشد. وی یکی از مشکلات پایانه ها فروشگاهی استان را توزیع نامتوازن این پایانه ها بین شعب تحت پوشش مدیریت خواند. ایشان صنف فروشندگان پوشاک را دارای  بیشترین فراوانی و صنوف مرتبط  با بخش مسکن و ساختمان را از جمله
 پایین ترین فراوانی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی استان  برشمرد.

     تاج فر خواستار جذب ظرفیت های جدید استان  از جمله جایگاه های سوخت CNG، مراکز فنی بازدید ومعاینه خودرو، اداره بندر و کشتیرانی، گمرکات، پادگان ها و ... گردید.

     در ادامه کارشناسان به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.  

آخرین بروزرسانی 1397/9/10