تازه های اخبار تازه های اخبار

« زينلي مدير شعب استان بوشهر: بايد با سرعت عمل و دقت در كار، مشتريان موقت را به مشتريان دائمي تبديل كرد »

گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور عقيل زينلي مدیر شعب استان، رحيمي معاون مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونين دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« زينلي مدير شعب استان بوشهر: بايد با سرعت عمل و دقت در كار، مشتريان موقت را به مشتريان دائمي تبديل كرد »

         گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور عقيل زينلي  مدیر شعب استان، رحيمي معاون مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونين دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زينلي مدیر شعب استان بوشهر با عرض خیرمقدم به همکاران، حلول ماه مبارك رمضان را به همكاران تبريك گفتند. ايشان با تقدير از همكارن بدليل تلاش هاي صورت پذيرفته توسط كاركنان در بخش هاي مختلف عملكردي، حامل پيام تقدير و تشكر مدير عامل محترم بانك  به همكاران شد و اظهار داشت: خوشحاليم كه براي اولين بار در رتبه پنجم كشور قرار گرفتيم و اين باعث افتخار است و مشخص است كه به اين خود باوري رسيده ايم كه ما مي توانيم. 

     زينلي افزود: ارتقاء  درجه شعبه  حاصل تلاش تك به تك همكاران از پايين ترين تا بالاترين رده سازماني بوده و موفقيت مديريت را مرهون و مديون كليه شعب اعم از شعب سبز و زرد دانست. وي با اشاره  به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص رونق توليد گفت: نقش بانك مسكن در اين امر بسيار مهم است پس بايد اولويت بندي و جهت گيري امسال در اين راستا مد نظر قرار گيرد. وي افزود: در حوزه اي كار مي كنيم كه درون زاست و همين موضوع نقش ما را پررنگتر مي كند پس بايد از اين پتانسيل  كه ما رهبري آن را بر عهده داريم بهترين استفاده را ببريم و به هموطنان،  مردم و خلق خدا كمك كنيم. وي گفت: 30% اشتغال كشور در بخش مسكن است كه نقش ما را پر رنگتر مي كند پس بايد قدردان موقعيت شغلي خودمان باشيم.

    ايشان ضمن بررسي  دست آوردها و عملكرد سال گذشته  افزود: در سال گذشته به  اهدفمان رسيديم و حتي بالاتر از انتظار بوديم. در شش ماهه اول  براي اولين بار  در منطقه سبز بوديم كه اين خود مقدمه اي براي نيمه دوم سال شد. وي گفت: ما در 24 شاخص بالاي 75%  و در 12 شاخص بالاي 110%  تحقق هدف  داشتيم. همچنين50% شعب در منطقه سبز  قرار گرفتند و 4 شعبه نيز حائز ارتقاء درجه گرديدند.

زينلي گفت: ما مسوولين  شعبه تحول گرا مي خواهيم، كساني كه مدعي ارتقاء هستند بايد قوي باشند. جانشين پروري، ايجادگردش شغلي همكاران، تسلط بر امور  و تاكيد و توجه بر يادگيري مستمر كاركنان از اولويت هاست.  

در ادامه زينلي گفت: برنامه امسال بانك احداث واحدهاي ميان متراژ است. الگوي مسكن و مصرف بايد رعايت شود چون خريد واحدهاي با  متراژ بالا در توان و قدرت خريد مردم نيست و واحدهاي لوكس وبا متراژ بالا، خط قرمز بانك مي باشد.

وي افزود: بايد با سرعت عمل و دقت در كار، مشتريان موقت را به مشتريان دائمي تبديل كرد.

ايشان خدمات كارمزد محور، جذب منابع، وصول مطالبات، آموزش همكاران، ايجاد انگيزه در همكاران، پرورش نيروي چابك، خلاق و ايده پرداز،  رعايت بهداشت اعتباري و دستورالعمل ها، رعايت مسائل حفاظتي و امنيتي و بارزسي را بسيار با اهميت خواند.

          پس از آن  رحيمي معاون مديريت شعب استان، از همكاران به جهت قرار گرفتن مديريت در جايگاه سبز در سال گذشته تقدير نمود و افزود: اين مهم حاصل نمي شد مگر به واسطه تلاش جمعي همكاران.

     وي افزود: در حال حاضر بدنبال برنامه استعداديابي از همكاران هستيم تا بتوانيم در بخش انتصابات بهترين مهرچيني را انجام دهيم. بنابر اين همكاران بايد تجربه كاري خودشان را بالا ببرند.

  سپس مسؤولين چهارشعبه برتر مديريت كه موفق به كسب رتبه هاي نخست در بخش هاي مختلف از جمله وصول مطالبات، جذب منابع، بانكداري الكترونيك و ضمانتنامه  گرديده بودند  به بيان دلايل موفقيت خود پرداختند.

        در بخش دیگری روسا و كارشناسان دوايرمديريت به تشريح عملكرد سال گذشته خود در  بخش هاي مختلف پراختند  و اهداف سال جاري را تشريح نمودند.

      سپس تمامي كاركنان شركت كننده در همايش ضمن قرائت  ميثاق نامه اي، جهت دستيابي مديريت به اهداف بانك و موفقيت در امور هم پيمان گرديدند.

       در پايان مراسم لوح تقدير وهدايايي به رؤساي شعب برتر و كاركنان مديريت اهداء گرديد.

 


 

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/3/11