تازه های اخبار تازه های اخبار

« زينلي مدير شعب استان بوشهر خطاب به معاونين شعب : بايد قدر دان جايگاه مان باشيم »

گردهمایی معاونين شعب استان بوشهر با حضور عقيل زينلي مدیر شعب استان، رحيمي معاون اجرايي مدیریت، جمالوندي معاون مالي وفناوري مديريت، رؤسا دوایر مدیریت و معاونين شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« به نام خدا»

« زينلي مدير شعب استان بوشهر خطاب به معاونين شعب : بايد قدر دان جايگاه مان باشيم »

         گردهمایی معاونين  شعب استان بوشهر  با حضور عقيل زينلي  مدیر شعب استان، رحيمي معاون اجرايي مدیریت، جمالوندي معاون مالي وفناوري مديريت،  رؤسا  دوایر مدیریت و  معاونين  شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زينلي مدیر شعب استان بوشهر با عرض خیرمقدم به همکاران و با تقدير از همكاران بدليل تلاش هاي صورت پذيرفته توسط كاركنان در بخش هاي مختلف عملكردي، اظهار داشت: خوشحاليم كه براي اولين بار در رتبه پنجم كشور قرار گرفتيم و اين باعث افتخار است و مشخص است كه به اين خود باوري رسيده ايم كه ما مي توانيم. 

     زينلي  هدف از تشكيل جلسه را توانمند سازي همكاران و همفكري با آنان خواند و افزود: معاونين شعب نقطه اتصال بين كارمندان و رؤساي شعب هستند و اين خود جايگاه بسيار ويژه اي است. شما بايد ايده هاي خود را ارائه داده و پس از تصويب اجراء نماييد. وي ادامه داد: هرچه ارتباطات  مديريت با شعب بيشتر باشد تصميمات شخصي كمتر مي شود، سوء تفاهم ها برداشته شده و باعث افزايش انگيزه در بين همكاران مي گردد و در نهايت كارها در ريل اصلي قرار مي گيرد.

   وي افزود: با بيان مسائل و مشكلات مي توانيم در جهت تقويت  و كمك گام برداريم و مسائل را پوشش دهيم. همانگونه كه در مديريت استان تقسيم كار صحيح بين همكاران انجام شده در شعب نيز بايد همين گونه عمل شود و اگر تلاش كنيم و برنامه داشته باشيم كه بايد چكار بكنيم بدون شك از روزمرگي و بي هدفي دور مي شويم.

زينلي جايگاه بانك و بخش مسكن را خيلي تاثير گذار دانست و گفت: در بخشي هستيم كه 30% اشتغال كشور، 3% اقتصاد كشورو 30% هزينه هاي خانوار در آن مي باشد كه بايد قدر اين جايگاه را باشيم  و وظيفه ما است كه به مردم اميدواري بدهيم.

    زينلي گفت: ما بدنبال معاونين  شعبه تحول گرا هستيم. كساني كه مدعي ارتقاء هستند بايد قوي باشند. جانشين پروري، ايجادگردش شغلي همكاران، تسلط بر امور  و تاكيد و توجه بر يادگيري مستمر كاركنان از اولويت هاست.  

وي افزود: بايد با سرعت عمل و دقت در كار، مشتريان موقت را به مشتريان دائمي تبديل كرد.

ايشان خدمات كارمزد محور، جذب منابع، وصول مطالبات، آموزش همكاران، ايجاد انگيزه در همكاران، پرورش نيروي چابك، خلاق و ايده پرداز،  رعايت بهداشت اعتباري و دستورالعمل ها، رعايت مسائل حفاظتي و امنيتي و بارزسي را بسيار با اهميت خواند.

  سپس معاونين  سه شعبه برتر مديريت كه موفق به كسب رتبه هاي نخست در بخش هاي مختلف از جمله وصول مطالبات، جذب منابع، بانكداري الكترونيك  گرديده بودند  به بيان دلايل موفقيت خود پرداختند.

        در بخش دیگری روسا  دوايرمديريت به تشريح عملكرد برنامه  خود در  بخش هاي مختلف پراختند  و اهداف سال جاري را تشريح نمودند.

گفتني است در اين مراسم مدير و معاونين مديريت به پرسش هاي معاونين شعب پاسخ هاي مقتضي را ارائه نمودند.

       در پايان مراسم لوح تقدير وهدايايي به معاونين شعب برتر اهداء گرديد.

 


 

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/4/19