تازه های اخبار
زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام می¬تواند شروع بازاریابی باشد
بسمه تعالی
زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به کادر انتظامات: سلام و احترام میتواند شروع بازاریابی باشد
جلسه انتظامات مدیریت شعب استان بوشهر با حضور مدیر و معاونین مدیریت، مسؤولین دفتر حراست و پرسنل انتظامات مدیریت برگزار گردید.
در این جلسه زینلی مدیر شعب استان خطاب به پرسنل انتظامات گفت: حضور در این جلسات به خاطر جایگاه ویژه آن در بانک از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: همه ارزشها و شاخصها در بانک و در ارزیابی عملکرد مهم هستند و همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی در این حوزه تاثیرگذار میباشند و موفقیت بدست آمده مدیون همفکری تمام پرسنل میباشد.
زینلی افزود: اولین برخورد با مشتری از سوی کادر انتظامات میباشد. در این راستا پوشش یکنواخت، ناشی از نظم سیستم بانکی میباشد که ضمن رعایت نظم بصری، موجب ایجاد حس مثبت در مشتریان میشود و آغاز این موضوع از انتظامات است. زینلی ادامه داد: سیستم مالی نیاز به نظم و انضباط دارد که شروع آن از انتظامات میباشد و در حال حاضر تغییرات محسوسی در حوزه انتظامات ایجاد شده و هم اکنون منسجم تر می باشد.
زینلی یادآور گردید عدم رعایت جدول زمانی شیفت انتظامات بار را بر دوش همکار دیگری خواهد انداخت و کار زمانی لذت بخش میباشد که نظم و همدلی حاکم باشد و در صورت بروز مشکل برای یکی از کادر انتظامات از طرف همکار دیگر این پشتیبانی صورت گرفته و جبران شود. وی ادامه داد: در مقابل تغییرات مقاومت نکنیم و از تجربیات افراد جدیدی که وارد سازمان میشوند استفاده کنیم.اگر یک فرد منظم باشد در صورت رسیدن به مسؤولیت مورد تصدیق همه همکاران میباشد که از ابتدا قابل پیشبینی بوده و توانایی ایجاد نظم را دارد .
وی دادمه داد: سلام و احترام میتواند شروع بازاریابی باشد که مورد تاکید اولیای بانک نیز میباشد همچنین در این خصوص از تجربیات افراد موفق کادر انتظامات در زمینه بازاریابی نیز باید استفاده شود.
در بخش دیگر موسی رحیمی معاون اجرایی گفت : نگهبان باید چشم و گوش حراست و مشاور مدیریت باشد و پرسنل مدیریت با خیالی راحت به کار مشغول هستند زیرا افراد باهوش این اماکن را مورد حفاظت قرار میدهند.
به تکریم ارباب رجوع و خوشرویی با مشتری اهمیت دهید چرا که مشتریان با آراستگی و جواب خوب انتظامات با نیت خوب به سایر بخشهای بانک مراجعه میکند.
وی افزود: براساس نظرسنجی میدانی، مشتریان از وضعیت حضور و ارایه خدمات کادر انتظامات رضایت دارند. این مورد باید تقویت شود و مستمر باشد. همچنین هوشیاری انتظامات از اصول کاری این نیروها میباشد که خوشبختانه همکاران انتظامات بوشهر به اندازه کافی هوشیار هستند.
در بخش دیگر مهدی جمالوندی معاون فناوری مالی مدیریت گفت: دورنمای شغل انتظامات راحت به نظر میرسد اما این شغل هم سختی ها خود را دارد. باید درون حراست بود تا سختیهای حراست را احساس کرد. اگر کارکنان رفتار سازمانی را رعایت نمایند تغییرات و آمدن مدیران جدید را فرصت می دانند و سعی میکنند بهترین بهره برداری را از آن داشته باشند.
در بخش پایانی عبدالکریم حسینی مسؤول حراست ضمن تشکر از مدیر و معاونین مدیریت بابت حضور در جلسه و همراهی با حراست، نکاتی را در خصوص کادر انتظامات و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی ارایه نمود.