فهرست اخبار فهرست اخبار

« زينلي مدير شعب استان بوشهر: موفقيت مديريت متكي به فرد نبوده و حاصل يك كار گروهي مي با شد »

گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور عقيل زينلي مدیر شعب استان، معاونين مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونين دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« زينلي مدير شعب استان بوشهر:  موفقيت مديريت متكي به فرد نبوده  و حاصل يك كار گروهي مي با شد »

         گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور عقيل زينلي  مدیر شعب استان، معاونين مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونين دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زينلي مدیر شعب استان بوشهر در ابتدا با عرض خیرمقدم و با تقدير از شعبي كه موفق به قرار گرفتن در منطقه سبز ارزيابي عملكرد در شش ماهه ابتداي سال شده اند گفت: شما بدون دغدغه  و توجه به مسائل حاشيه اي از شرايط سخت اقتصادي عبور نموده ايد كه بي شك اين مهم حاصل كار جمعي بوده است. وي افزود: موفقيت متكي به فرد نيست و حاصل يك كار دست جمعي مي باشد. يكي از دلايل موفقيت ما همبستگي شماهاست.

  مدير شعب استان ادامه داد: شما ثابت نموده ايد كه توانايي برتر بودن را داريد ولي بايد با سرعت و جديت بيشتر با ظرفيت هاي موجود در استان با جذب منابع، وصول مطالبات و در نهايت سودآوري هزينه ها را جبران كنيم.

   وي با تشريح  ده شاخص  مجمع جهاني اقتصاد  گفت:  اين شاخص ها هر پنج سال يكبار به روز رساني  شده  تا سمت و سوي اقتصاد جهاني را مشخص و تعيين نمايند. ما نيز در بانك مسكن مي بايست از اين شاخص ها استفاده بهينه نماييم.

  وي ادامه داد: بايد ببينيم در شرايط سخت و رقابتي امروز چرا يك شعبه موفق عمل نموده ليكن  شعبه ديگر با همان امكانات و پتانسيل هاي موجود نمي تواند موفق باشد. اگر مسائل پيچيده را حل نماييم، با مسائل روز دنيا پيش برويم، مهارت خودمان را افزايش داده، كارها را بصورت جمعي انجام دهيم، از تجربيات ديگران استفاده نماييم و نيز از آزمون خطا پرهيز نماييم، بدون شك موفقيت از آن ماست.

    زينلي همچنين افزود: زماني مي توانيم مديريت كنيم كه داراي مقبوليت و تخصص باشيم. داشتن ارتباطات موثر، مثبت انديشي، عدم تعجيل در قضاوت، مهارت در مذاكره، انديشه كردن و... از اصول مديريت مي باشند.

مديرشعب استان در بخش پاياني گفت: ارزيابي عملكرد شعب هدف نيست بلكه يك وسيله است براي رسيدن به اهداف كلان چون ارتقاء درجه  شعب. پس بايد داراي اهداف بزرگ همچون افزايش اعتماد مردم به بانك، تكريم مشتريان ، ارتقاء جايگاه شعب و ... بود.

          پس از آن  رحيمي معاون اجرايي مديريت شعب استان، از همكاران و شعب به جهت قرار گرفتن مديريت در جايگاه سبز در سال گذشته تقدير نمود و افزود: اين مهم حاصل نمي شد مگر به واسطه تلاش جمعي همكاران.

     وي افزود: بايد افتخار كنيم كه كارمند بانك مسكن هستيم. ايشان گفت: براي موفقيت بايد اعتماد به نفس داشته باشيم و آن را به همكاران منتقل كنيم، مثبت نگر باشيم، وقت براي فكر كردن بگذاريم، خلاق ايده هاي نو باشيم و از ايده هاي ديگران استقبال و استفاده نماييم، در امور مشورت كنيم، شرايط بازار را رصد نموده و اطلاعات خود را فزايش دهيم تا مشتريان به ما اعتماد كنند.

رحيمي گفت: هنرمديريت اكتسابي است و هركس فن، سليقه و هنر بهتري داشته باشد مدير برجسته تري خواهد بود.

 سپس مهدي جمالوندي معاون مالي و فن آوري مديريت در سخناني كوتاه  ضمن ابراز خشنودي، تقديراز همكاران بابت كسب رتبه نخست كشوري در بخش بانكداري الكترونيك افزود: بزودي شاهد تغييراتي در حوزه  سيستمهاي بانك خواهيم بود و اميدواريم در آينده اي نزديك عملكرد اين سيستم ها از فعاليت جزيره اي به متمركز تغيير نمايد. وي خطاب به مسوولين شعب افزود:  ما ايمان داريم كه بدون بخش صف  ادامه فعاليت براي بخش ستاد ممكن نيست و ما وابسته به شماييم.  

  سپس مسؤولين چهارشعبه  مديريت به بيان مسائل، مشكلات، توفيقات و خواسته هايشان پرداختند.

        در بخش دیگری روسا و كارشناسان دوايرمديريت به تشريح عملكرد  خود در  بخش هاي مختلف پراختند  و اهداف سال جاري را تشريح نمودند.

      سپس تمامي كاركنان شركت كننده در همايش ضمن قرائت  ميثاق نامه اي، جهت دستيابي مديريت به اهداف بانك و موفقيت در امور هم پيمان گرديدند.

       در پايان مراسم لوح تقدير وهدايايي به رؤساي شعب برتر و كاركنان مديريت اهداء گرديد.

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/10/10