تازه های اخبار تازه های اخبار

شروع خدمات متمایز در مدیریت فارس

خروج منابع دراین روز ها به یکی از چالشهای اساسی بانک تبدیل شده است و به همین دلیل مدیریت استان فارس در جلسه کمیته بازاریابی با تمرکز بر برنامه های جدید به سراغ این موضوع رفته است.

مدیر شعب استان فارس با اشاره به خروج منابع و افزایش مطالبات به عنوان دغدغه ای اصلی مدیران بانک ، در این خصوص توضیح داد : با همکاری دایره اعتبارات و وصول مطالبات از ابتدای سال ،لیست کلیه قراردادهای عقود مشارکتی سر رسید تا دو ماه آینده بصورت مستمر اخذ و با دعوت از مدیون اصلی قرارداد از ظرفیت سیاست اعتباری سال 99 در راستای تعیین تکلیف مطالبات بانک استفاده خواهد شد.همچنین تا پایان خرداد ماه شرایط استفاده از ظرفیت طرح میثاق برای قراردادهای سررسید گذشته وجود دارد که تیم وصول مطالبات بانک باید به صورت جدی موضوع را پیگیری و از این فرصت خوب استفاده نماید.

وی افزود با عنایت به کاهش نرخ سود بانکی شرایط ویژه ای برای استفاده از پتانسیل حساب ممتاز با توجه به میزان اوراق تخصیصی و یک درصد نرخ ترجیهی بانک مسکن وجود دارد که در صورت رعایت موضوع توسط رقبا در شبکه بانکی این فرصت برای بانک مسکن ایجاد خواهد شد.لازم است همکاران شعب و تیم بازاریابی مدیریت  از این فرصت به نحو شایسته استفاده نمایند.

مجید امیری کابردی کردن دوره های آموزشی و جلسات بخشنامه خوانی  را از عوامل پیشرفت همکاران دانست  و افزود : برای اینکه ما بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم می بایست تمامی همکاران را در جلسات بخشنامه خوانی مشارکت دهیم و آن ها را از جدید ترین تحولات بانک آگاه سازیم.

وی همچنین ظرفیت سامانه وبینار را در پیوستن هر چه بیشتر همکاران و همسو شدن آنها در اجرای طرح های نوین مدیریت بسیار کارآمد قلم داد نمود .

مدیر شعب استان فارس با بیان این مطلب که یکی از مهمترین برنامه های در دستور کار نهادینه کردن بانکداری شرکتی می باشد در این خصوص تشریح کرد : فضایی برای مشتریان خاص در نظر گرفته ایم که علاوه بر تسریع روند خدمات دهی بتوانیم ارتباط آنها را با بانک قوی تر سازیم.

غلامرضا رضایی رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی نیز با بیان ظرفیت های بانکداری شرکتی ، افزود : بیشتر تمرکز ما بر تحلیل و بررسی پتانسیل مالی و اعتباری مشتریان مطرح شبکه بانکی می باشد که امیدواریم در قالب یک تیم منسجم سهم بیشتری از مشتریان حقیقی و حقوقی استان را وارد بانک مسکن نماییم.

رضایی نقش مشتریان را در تبلیغ خدمات بانک موثر عنوان کرد و گفت : مشتریان وفادار پل ارتباطی ما برای آشنایی با افراد جدید هستند.

وی در نظر گرفتن خدمات تکمیلی برای مشتریان را بسیار با اهمیت تلقی نمود و گفت : با توجه به رقابت در فضای الکترونیک می بایست هنگام افتتاح حساب مشتریان، به راه اندازی اینترنت و همراه بانک توجه ویژه ای داشت.

 

آخرین بروزرسانی 1399/5/11