تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب استان در جلسه روسای شعب عنوان کرد:

رمز وفاداری مشتری به بانک، اخلاق و رفتار خوب همکار است

در اولین جلسه روسای شعب استان که باحضور مدیر ، معاون مدیریت، روسای دوایروشعب استان برگزار شد ،بهروز سلیمانی - مدیر شعب استان - با بیان اینکه رضایتمندی مشتریان هدف ، ارایه خدمات بانکداری الکترونیک ، اخلاق و رفتار مناسب و آموزش نیروهای پشت باجه ابزارهای بسیار مهم موفقیت در تحقق اهداف سال جاری می باشند ،از همکاران مدیریت استان بدلیل عملکرد مناسب در پایان سال قدردانی نمود.

 رضایتمندی مشتریان هدف ، ارایه خدمات بانکداری الکترونیک ، اخلاق و رفتار مناسب و آموزش نیروهای پشت باجه ابزارهای بسیار مهم موفقیت در تحقق اهداف سال جاری می باشند.

در اولین جلسه روسای شعب استان که باحضور مدیر ، معاون مدیریت، روسای دوایروشعب استان برگزار شد ،بهروز سلیمانی - مدیر شعب استان - با بیان این مطلب از همکاران مدیریت استان بدلیل عملکرد مناسب در پایان سال قدردانی نمود.

سلیمانی با اشاره  به عملکرد مدیریت در بخشهای مختلف در سال 92 ، موفقیت و افزایش منابع در پایان سال را ناشی از تلاش شبانه روزی و مسیولیت پذیری همکاران دانست و افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی منطقه و وجود موسسات مالی و اعتباری ، بازاریابی های انجام شده تا حدودی قابل قبول می باشد هر چند که با شناسایی بازارهای خاص و هدفمند نمودن ظرفیت های موجود می توانستیم بهتر عمل کنیم.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت توجه به بازاریابی علمی تصریح کرد: شناسایی مشتریان و نیازهای آنان، اراده جمعی همکاران ، استفاده از علم روانشناسی در مباحث بازاریابی و شناسایی نقاط آسیب پذیربانک از مسایل بسیار مهم بازاریابی است که باید روسای شعب به آن توجه نمایند.

ایشان تصریح کرد: دربازاریابی باید با دو رویکرد جدید وارد این حوزه شویم : نخست اینکه با تدوین یک برنامه جامع بلند مدت یکساله وبر اساس برنامه، همکاران با فاصله گرفتن از تفکر جزیره ای و اینکه منابع به کدام شعب منتقل خواهد شد ، به دنبال بازاریابی باشند و دوم اینکه با بهبود روشها و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و همکاران فعال ، بدنبال یافتن راه حلهای منطقی و معقول در بازاریابی باشیم .

مدیر شعب استان توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک ، روان سازی امور و تکریم ارباب رجوع را سه ضلع طلایی بازاریابی دانست و خواستار توجه همکاران به این مسایل شد.  

وی در ادامه به نقش نظارتی روسای شعب اشاره و افزود: ما دخالتی بر کار اجرایی روسای شعب نداریم ولی انتظار است که رییس شعبه در جریان تمامی ریز مسایل شعبه نظیر ورود و خروج مشتریان و امورات آنان ، گزارشهای حسابرسی، موجودی کاست های خودپرداز و.. قرار گیرند .

مدیر شعب استان در بخش دیگری از سخنان به بحث وصول مطالبات و عملکرد مدیریت طی سال گذشته پرداخت وبا تقدیر از شعبی که طی سال گذشته کاهش مطالبات داشته اند بر پیگیری مستمر مطالبات و اقساط معوق شده تاکیدنمود.

تشکیل کمیته های بازاریابی، پرداخت تسهیلات، فروش اقساطی مسکن مهر، تعمیرات و بازسازی شعب ، پولرسانی، رعایت پوشش مناسب اداری، posهای فروشگاهی و صندوق امانات از دیگر مباحثی بود که بهروز سلیمانی - مدیر شعب استان در خصوص انها توضیح داد.

 در ادامه این جلسه صید محمد نصرالهی - معاون مدیر شعب استان- با بیان اینکه امیدواریم سال جدید شاهد تحولاتی در عرصه بازاریابی و جذب منابع باشیم اظهار داشت:مشتری مداری و شناخت از مشتریان یکی از اصول بسیار مهم در امر بانکداری است که همکاران باید با سرعت عمل در ارایه خدمات و ایجاد اعتماد در مشتریان زمینه های جذب آنان را فراهم نمایند.

وی تقسیم وظایف ، آموزش عملی کارکنان پشت باجه ،تبادل تجربیات شعب به یکدیگرو تشویق و ترغیب همکاران فعال در زمینه های مختلف را از دیگر عوامل موفقیت مدیریت دانست .

صالح شهری - رییس  دفتر حراست مدیریت - در بخش دیگر از این جلسه با ارایه فیلم آموزشی مسایل حفاظتی، بر رعایت تمامی نکات و دستورالعملهای حفاظتی تاکید و عدم رعایت آنان را باعث ایجاد مشکلات و حوادث غیر قابل جبران دانست.

 مهدی جمالوندی - رییس دایره فناوری و اطلاعات مدیریت- نیز در پایان جلسه به تشریح عملکرد شعب مدیریت درسال92 پرداخت و از شعب ملکشاهی ، مهران و کشوری به عنوان شعب برتر در جذب منابع نام برد.

وی بیشترین تراکنش های پایانه های مجازی را مربوط به سه شعبه شهید کشوری ،مرکزی و سیدالشهدای ذکر کرد .

جمالوندی با بیان اینکه طی سال جاری متوسط موجودی کارتهای صادره بسیار مهم است ،تعداد کارتهای صادره توسط شعب و مدیریت استان را در سال گذشته15 هزار کارت عنوان نمود و از سه شعبه کشوری ، مرکزی و سیدالشهدا به ترتیب به عنوان شعب برتر در امرصدورکارت نام برد.

رییس دایره فناوری در ادامه با بیان تحقق 74درصدی صدور ضمانتنامه توسط مدیریت استان،میزان پرداختی دستگاهای خودپرداز مدیریت استان را 459میلیارد ریال عنوان نمود که شعبه مادر با 50میلیاردریال وتعداد75  هزارتراکنش رتبه نخست وشعبه دانشجو وشهیدکشوری نیز در رتبه های بعدی بشترین میزان پرداختی قرار گرفتند.

آخرین بروزرسانی 1394/4/23