تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب استان در جلسه روسای شعب

جلسه روسای شعب در شهریور ماه

بهروز سلیمانی در نشستی که به منظور بررسی مشکلات بازاریابی ، جذب منابع حسابهای خاص و وصول مطالبات معوق با حضور روسای شعب و دوایر مدیریت استان برگزار شد با تقدیر از عملکرد شعب موفق در جذب حسابهای خاص اظهار داشت: روسای شعب بایستی اهمیت و ضرورت بازاریابی منابع و جذب مشتریان جدید را به همکاران یادآوری نموده و از تمامی پتانسیل های موجود جهت جذب منابع و برون رفت از وضع موجوداستفاده نمایند .

 مدیر شعب استان در جلسه روسای شعب :

زمینه رضایتمندی و جذب مشتریان ،بهره گیری از بخشنامه ها ،دستورالعملها و غنی سازی دانش می باشد

مدیر شعب استان ایلام با تاکید بر حفظ و نگهداری سهم سازمان از بازارهای موجود بر اهتمام وتلاش همکاران جهت معرفی حساب انتظار، جذب مشتریان و وصول مطالبات تاکید کرد.

 بهروز سلیمانی در نشستی که به منظور بررسی مشکلات بازاریابی ، جذب منابع حسابهای خاص و وصول مطالبات معوق با حضور روسای شعب و دوایر مدیریت استان برگزار شد با تقدیر از عملکرد شعب موفق در جذب حسابهای خاص اظهار داشت: روسای شعب بایستی اهمیت و ضرورت بازاریابی منابع و جذب مشتریان جدید را به همکاران یادآوری نموده و از تمامی پتانسیل های موجود جهت جذب منابع  و برون رفت از وضع موجوداستفاده نمایند .

وی با اشاره به رشد مطالبات معوق و مشکوک الوصول مدیریت طی شش ماهه ابتدای سال، تمرکز بر وصول مطالبات و استفاده از ظرفیت سایر دستگاههای مرتبط با این مقوله را خواستار شد.

مدیر شعب استان با تاکید بر مذاکره با فرمانداریها، بخشداری ،دهیاری و سایر عوامل مرتبط در امرکاهش  وصول مطالبات روستایی افزود: مهمترین عوامل  کاهش مطالبات روستایی تعامل سازنده با ادارات و فرهنگ سازی مناسب به هنگام پرداخت مطالبات می باشد.

سلیمانی با بیان اینکه بازاریابی و بانکداری الکترونیک دو مقوله همسوو همردیف  هستند تصریح کرد: با توجه به فضای رقابتی موجود، هرگونه کوتاهی در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک به منزله حذف و از دست دادن مشتریان می باشد .

وی افزود : خوشبختانه طی سالهای اخیر اقدامات بسیار مناسبی از سوی همکاران در زمینه بانکداری الکترونیک ،  افزایش سرعت ،ارتقای کیفیت و امنیت سیستم های  بانک انجام شده که به طور یقین می توان اذعان داشت که جزی بانک های اول یا دوم شبکه بانکی کشور در این حوزه هستیم.

 سلیمانی مدیر شعب استان در ادامه بر اهتمام در خصوص ارایه خدمات به ارباب رجوع  باهدف کسب رضایت مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران با بهره گیری از بخشنامه ها ،دستورالعملها و غنی سازی دانش خود می توانند ضمن ارایه خدمات جامع و کامل به مشتریان ،زمینه رضایتمندی و جذب آنان را فراهم نمایند.

ایشان شناسایی و مراجعه به مشتریان هدف،  به روز کردن اطلاعات و دانش شغلی  ، معرفی مطلوب حسابهای ویژه بانک در زمان شروع طرح و تلاش مستمر و پیگیری مداوم را از جمله عوامل موفقیت در جذب منابع دانست.

تشکیل گروههای بازاریابی ، مراجعه به پزشکان ، مشاورین املاک ، فروشندگان مصالح ساختمانی ،  و نصب و بازاریابی دستگاههای POSفروشگاهی از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.

 در ادامه این جلسه مهدی جمالوندی - رییس دایره فناوری و اطلاعات مدیریت به بررسی عملکرد شعب استان طی سالجاری پرداخت و از سه شعبه ملکشاهی با 85درصد ، مهران با 82درصد و کشوری ایلام با 80در صد  رشدمنابع به عنوان سه شعبه برتر نام برد.

وی هم چنین اظهار داشت : شعب مرکز ی ، کشوری و سیدالشهدای از نظر صدور کارت شعب مادر ،دانشجو وکشوری از نظر پرداختی های دستگاههای خود پرداز و شعب آیت اله حیدری  ،مرکزی و مهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را از نظر انتقال حسابها به سیستم نوین را کسب نموده اند.  

گفتنی است ازرییس شعبه شهرستان ملکشاهی بدلیل رشد صددرصدی منابع طی دو ماه اخیر و جذب بیشترین منابع حساب انتظار تقدیر شد.

در ادامه این نشست  روسای شعب به طرح مشکلات خود پرداختند که پاسخ لازم توسط مدیرشعب و روسای دوایر مدیریت ارایه شد.

آخرین بروزرسانی 1394/4/23