تازه های اخبار تازه های اخبار

شما بانکداران، خط مقدم خدمت رسانی صادقانه به مشتری هستید

سلیمی در نشست متصدیات امور بانکی کردستان:

اولین نشست هم اندیشی متصدیان امور بانکی مدیریت کردستان با حضور مدیر شعب استان، معاون مالی و فناوری و مسئول دفتر حراست مدیریت در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد بانکداران خطوط مقدم عرصه خدمت به مردم را در اختیار دارند و رفتار، کردار و توانمندی آنها در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این همایش جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان به نقش متصدیان امور بانکی به عنوان بانکداران حرفه ای در راستای تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت: شما بانکداران خط مقدم خدمت رسانی صادقانه به مشتری هستید که بارعایت مبانی رفتاری و حرفه ای بانکداری موجب تعالی ، رشد و تحقق اهداف بانک می شوید

سلیمی به بیان ویژگیهای بارز یک بانکدار حرفه ای پرداخت و ابراز داشت : بانکدار حرفه ای کسی است که با رفتا ، تعهد،خلاقیت و مهارت بسیار بالای خود زمینه موفقیت سازمان خود را فراهم می سازد و نقش بسیار زیادی در ایجاد رضایت در مشتریان و وفادار سازی آنها به بانک دارد.

وی از بانکداران به عنوان اصلی ترین محور تحقق اهداف بانک نام برد و تصریح کرد: تحقق اهداق در بخش منابع ، وصول مطالبات ، ضمانتامه و سایر اهداف ارزیابی عملکرد در گروه مشارکت فعالانه و خلق ایده های کاربردی بانکداران شعب میسر است و بانکداران محور اصلی چرخه ارزیابی عملکرد شعب هستند.

مدیر شعب استان تسلط بانکداران بر بخشنامه ها و اصول حرفه ای خود تاکید کرد و افزود: مطالعه دستور العملها و کتابهای مرتبط و انگیزشی، موجب ارتقای سطح دانش، توانایی و مهارت شغلی بانکداران و حرکت بر مسیر رشد و ارتقای شغلی آنان می شود.

سلیمی همچنین بانکداران را حلقه اتصال بانک به مشتریان و شناسای نقاط ضعف و قوت خدمت رسانی به آنان ذکر کرد و گفت : مشتری در اولین برخورد در شعبه با شما بانکداران مواجه می شود و شما آغاز یک گفتمان بانکی بین بانک و مشتری هستید که می توانید با ایجاد یک رابطه صمیمی ضمن شناسایی نیازهای مشتریان، بانک را در خلق خدمات و محصولات جدید یاری دهید.

وی به  نقش مهم بانکداری دیجیتال در تحقق شعار سال و اهداف بانک اشاره کرد و افزود:یکی از مهمترین راههای کاهش هزینه بانک و خدمت رسانی دقیق و سریع به مشتریان توسعه بانکداری دیجیتال است که با توجه به ورود فناوریهای جدید به عرصه بانکداری می تواند زمینه تحقق اهداف و ارتقادی کمی و کیفی خدمات بانک شود.

درادامه این نشست یونس احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت، با مهم بر شمردن اصل تکریم مشتریان و ارباب رجوع، توسط تصدیان بانکی گفت: برآیند تمام زحمات و تلاشهای همکاران دربخش بازاریابی و جذب مشتریان، به نحوه برخورد شما بانکداران خط مقدم خدمت رسانی ختم خواهد شد و رفتار توام با ادب و احترام در برخورد با مشتریان موجب خرسندی مشتریان و ایجاد ذهنیت مثبت مشتری نسبت به بانک و معرفی خدمات باتنک بسیار آحاد جامعه می وی درادامه وصول مطالبات مهمترین وظیفه بانکداران در کنار امور روزانه دانست و افزود: مهمترین وظیفه شما در کنار سایروظایف محوله، همکاری و همراهی در جهت وصول مطالبات شعبه است که می توان توانایی تسهیلات دهی بانک را به سایر اقشار و بخشها افزایش دهد.

لازم بذکر است در پایان این همایش از بانکداران برتر شعب در بخشهای مختلف ارزیابی عملکرد و تحقق طرح های مدیریت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

آخرین بروزرسانی 1399/5/6

مطالب مرتبط مطالب مرتبط