تازه های اخبار تازه های اخبار

کسب جایگاه سوم کشوری دوایر مدیریت لرستان در ازریابی عملکرد شش ماهه نخست سال 98

کسب جایگاه سوم کشوری دوایر مدیریت لرستان در ازریابی عملکرد شش ماهه نخست سال 98

کسب جایگاه سوم کشوری دوایر مدیریت لرستان در ازریابی عملکرد شش ماهه نخست سال 98
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان این مدیریت به یمن همدلی و همکاری همکاران و برنامه ریزی هوشمندانه مدیران ارشد استان توانسته در ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال 98 جزو مدیریت های موفق قرار بگیرد در این حین دو دایره سیستم ها و مالی با کسب رتبه سوم در کشور توانستند عملکرد مطلوبی در شش ماهه نخست سال جاری از خود بر جای گذارند از این رو روابط عمومی مدیریت لرستان در مصاحبه ای با روسای دوایر مالی و سیستم ها اقای گودرز مرادپور و اقای مسعود خسروی ، دلایل و راه های موفقیت و موانع پیش رو در مسیر تحقق اهداف جویا گردیده است : 1- بهترین عملکرد دایره شما در کدام یک از بخش های عملکردی بوده است و کدام تدابیر را در راستای دستیابی به این موفقیت به کار بستید؟ رئیس دایره مالی مدیریت لرستان :مدیریت در بخش مالی کاهش بهای تمام شده منابع و کارمزد ضمانت نامه موفق به تحقق اهداف گردیده ،در چند سال اخیر مدیریت در بهای تمام شده منابع روند کاهشی داشته که با یاری وهمراهی کلیه کارکنان این روند ادامه دارد و دستیابی به چنین عملکردی محقق نمی گردد مگر با همت وتلاش تک تک همکاران شعبه ومدیریت که با پیروی از آموزه های دینی و اداری وسرلوحه قرار دادن اصل صرفه جویی بهره وری و درست مصرف کردن در امور روزانه خود وهمچنین توجه به تاکید مدیران ارشد بانک در جذب منابع صفر درصدی و سوق دادن مشتریان به افتتاح حساب های غیر تعهدی مزید بر علت تحقق این اهداف گردیده است . رئیس دایره سیستم ها مدیریت لرستان :بهترین عملکرد مدیریت لرستان در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال جاری در بخش تعداد تراکنش خودپرداز بوده که در رتبه دوم کشور و در تعداد پایانه فروش نیز در رتبه دوم کشور قرار گرفته ایم و در بخش درصد استفاده کنندگان خدمات مجازی به کل مشتریان مجازی نیز رتبه سوم کشور را دارا می باشیم که این امر با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و اجرای بهینه از سوی شعب تحت پوشش امکان پذیر گردیده است. . 2- در شرایط فعلی و با توجه به بازار رقابتی چگونه می توان سایر رقبا را پشت سر گذاشت؟ گودرز مرادپور :در شرایط کنونی معرفی محصولات جدید با شرایط متنوع ،تقویت بانکداری الکترونیکی ،سامانه های موبایل بانک ونصب پایانه های فروشگاهی علی الخصوص بی سیم و معرفی حساب های غیر تعهدی برای دستگاه می تواند کمک به عبور از این برهه باشد. مسعود خسروی :شرایط فعلی شرایطی حساس برای بانک می باشد وجود بانک های خصوصی و نیمه دولتی با قدرت مانور زیاد در حوزه های مختلف کار را برای ما که یک بانک تخصصی دولتی است دشوار نموده است و اگر بتوانیم در همه حوزه ها محصولات جدید و به روزی جهت مشتریان ارائه نماییم می توانیم به آینده امیدوار باشیم همچنین در بخش بانکداری الکترونیک وجود سیستم های پیشرفته و به روز که بتوانند نیاز های مشتریان را شناسایی نماید و به آنان پاسخ دهد نیز در این جهت موثر می باشد . 3- در حال حاضر چه موانعی بر سر راه شعب بانک در مسیر بهبود عملکرد وجود دارد؟ گودرز مرادپور رئیس دایره مالی:در بخش مالی( بهای تمام شده پول )عوامل زیادی در ارتباط می باشد که می توان جذب منابع ارزان قیمت وکاهش هزینه عملیاتی را نام برد ، افزایش نرخ تورم وبه تبع آن افزایش هزینه های خانوار موجب کاهش قدرت پس انداز خانواده ها شده است وهمچنین رشد بهای کالا وخدمات نیز هزینه عملیاتی شعب و مدیریت ها را افزایش داده است. مسعود خسروی رئیس دایره سیستم ها:مهمترین مانع در مسیر پیشرفت و بهبود عملکرد مطلوب شعب را می توان وجود سیستم های زیاد و جزیره ای دانست که موید آن وجود بیش از سی سیستم کاربردی و عملیاتی در بانک میباشد که عمدتاً می توان در یک سیستم جامع نگهداری کرد . 4- با توجه به کسب موفقیت مدیریت در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 98 چه عواملی در این زمینه مؤثر می دانید؟ رئیس دایره مالی :یکی از عوامل موفقیت دخیل بودن کلیه کارکنان در تصمیم گیری های سازمان ومشارکت آنها در مدیریت امور می باشد که مدیریت استان با ارتباط موثر و نقش دادن به دوایر و روسای شعب در تصمیم گیری و نقش آفرینی بهینه همکاران و نیز برقراری ارتباط با کارکنان منجر به نزدیک شدن همکاران و تعلق خاطر سازمانی گردیده و تعصب کارکنان به سازمان افزایش یافته وتحقق اهداف مسیر گردیده است.. رئیس دایره سیستم ها :اولین شاخص در این موفقیت روحیه همدلی و وفاقی که بین همکاران وجود داشته است و سپس این همدلی به همکاران دیگر مدیریت و شعب سرایت نموده است دوم به روز نمودن اطلاعات مدیریت و اینکه در هر زمان و هر لحظه برنامه ای جهت همکاران شعب داشته و نسبت به ان حساسیت های لازم را داشته و مرتباً این آمار رصد و راهنمایی های لازم را به مسئولان شعب داده شده است . 5- برای تحقق اهداف در شش ماهه دوم سال جاری چه برنامه ها و راکارهایی را پیش بینی کرده اید و پیشنهاد شما چه می باشد؟ گودرز مرادپور :جهت تحقق اهداف در بخش مالی همانطور که عرض کردم با همکاری وهمدلی کلیه همکاران از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری گردد و بهره وری و درست مصرف کردن نهادینه گردد وهمچنین جذب منابع صفر درصدی و افزایش در آمد های کارمزد محور و بازاریابی های صحیح و هدفمند برنامه ریزی شده در جهت صدور ضمانت نامه در دستور کار قرار دارد . مسعود خسروی :برنامه های ما منسجم تر از شش ماهه اول در زمینه بانکداری الکترونیک اجرا خواهد شد از جمله بازاریابی در بخش پایانه های فروشگاهی توسط کلیه همکاران در شعب ، رصد کلیه خودپردازها به صورت ساعتی و ارائه آن به شعب ،همچنین با معرفی یک همکار در هر شعبه به عنوان مسئول بانکداری الکترونیک شعبه جهت ارتباط سریعتر و بهتر سعی گردیده است تا شعب نسبت به بخشهای مختلف بانکداری الکترونیک حساس تر و با قدرت بیشتری نسبت به پیگیری و تحقق اهداف ارائه شده تلاش نمایند .
آخرین بروزرسانی 1398/11/6